כנסים 26.07.2018

יריד הסוכרת השנתי - השנה במיקום חדש

14 בנובמבר 2018 | גני התערוכה, ביתן 10, תל אביב

לתוכנית הכנס, לחץ/י כאן

לציון יום הסוכרת הבינלאומי, מקיימת א.י.ל, אגודה ישראלית לסוכרת, את יריד הסוכרת השנתי, ב-14.11.18 בגני התערוכה, ביתן 10, ת"א.  

במהלך היום תתקיימנה הרצאות של רופאים ומומחים מובילים בתחום, עמדה לבדיקות לגילוי מוקדם של סוכרת ויתר לחץ דם והטבות ברכישת מכשור וציוד עזר רפואי לסוכרתיים.

ההערכות הן כי בישראל חיים כ-600 אלף סוכרתיים ועוד כחצי מיליון במצב של טרום סוכרת, כאשר המספרים רק הולכים וגדלים ומצביעים על סוכרת כמגיפה של המאה ה-21.

אגודה ישראלית לסוכרת, מקפידה לקיים מידי שנה יריד בריאות שכזה, בשל חשיבותו המשמעותית עבור סוכרתיים רבים ובני משפחותיהם, המבקשים לאמץ אורח חיים בריא, למנוע את סיבוכי הסוכרת וללמוד כיצד יש באפשרותם לאזן את הסוכרת ולשפר את איכות חייהם לצד המחלה.

 בשל הרצון לעצור את התפשטות הסוכרת ולסייע לרבים לסגל אורח חיים בריא, מוזמן הציבור הרחב לאירוע, לצד סוכרתיים ובני משפחותיהם.

היום יפתח עם דבריהם של פרופ' נעים שחאדה, נשיא א.י.ל ומוטי פרלמוטר, מנכ"ל א.י.ל.

מבין ההרצאות השונות שתתקיימנה במהלך היריד:

"סל התרופות – טיפולים חדשים בסוכרת המאושרים בסל התרופות", פרופ' חוליו וינשטיין, "האם סוכרת היא מחלה כירורגית?  ניתוחים לטיפול בהשמנה לסוכרתיים", ד"ר שלומית קורן,

"סוכרת מנקודת מבטו של קרדיולוג", פרופ' ירון ארבל, "גישה תזונתית חדשה לניהול סוכרת – לא מה שחשבתם", גב' עדינה בכר ו"זכויות כלכליות של חולי הסוכרת אל מול המוסד לביטוח הלאומי ורשויות המס", עו"ד ליאור טומשין.

היריד פתוח לציבור הרחב - ללא צורך בהרשמה מראש! דמי כניסה סמליים בסך 10 ₪ כתרומה לפעילות האגודה. לפרטים נוספים: א.י.ל - 03-9508222/ באתר: http://www.sukeret.co.il

נושאים קשורים:  כנסים
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו